Rahalla saa
Kolme henkilöä kohtaa Tukholman rikollisessa alamaailmassa päätyen kokemaan väkivaltaisia seurauksia. Vankilasta karannutta Jorgea metsästävät sekä poliisit että mafia, Mrado toimii velanperijänä serbialaiselle mafialle, ja JW viettää aikaansa pröystäillen trendikkäissä klubeissa. Kaikkien kolmen kohtalot kuitenkin kietoutuvat pian yhteen.