כאשר החתול איננו
בעת היעדרו של טום החתול, מיקי, מיני וחבורת עכברים שובבים משתלטים על ביתו ומבדרים את עצמם במגוון דרכים מוזיקליות שובבות. מיקי ומיני רוקדים לאורך קלידי הפסנתר, משתמשים בגלגל גבינה שווייצרית כגליל נייר מחורר של פסתנר מגנן, ומוצאים דרך חדשה ויצירתית לנגן תקליט פונוגרף.