Boszorkányváros II.: Kalabar bosszúja
Aggie nagymama elviszi Marnie-t és Sophie-t Boszorkányvárosba, hogy kivizsgáljanak egy sor furcsa eseményt. Úgy tűnik, hogy az élénk közösség elvesztette varázserejét, és Aggie rájön, hogy ellopták a varázskönyvét.
A Disney Channel boszorkányokat, koboldokat és gyerekeket egyaránt elvarázsol a Boszorkányváros II.: Kalabar bosszúja című filmben. Kimberly J. Brown ismét Marnie szerepében a halloweeni kedvenc elbűvölő folytatásában. Aggie nagymama (Reynolds) elviszi Marnie-t és Sophie-t Boszorkányvárosba, hogy kivizsgáljanak egy sor furcsa eseményt. Amikor megérkeznek, úgy tűnik, hogy az élénk közösség elvesztette varázsát. A polgárok, beleértve a vízköpőket is, szürkék és unalmasak. Nemsokára Aggie rájön, hogy a varázskönyvét ellopták, és a trió úgy dönt, hogy elindul és megkeresik. Felfedezik, hogy egy dühös varázsló vitte el a könyvet, és azt tervezi, hogy Halloween éjfélkor minden embert végleg olyan jelmezbe varázsol, amilyenben akkor éppen van. Ez versenyfutás az idővel, mert Marnie-nak a tudását kell használnia, hogy legyőzze az ifjú boszorkánymestert, aki azzal fenyeget, hogy örökre megváltoztatja Boszorkányvárost.