Mord I Strasbourg
Julian Mathis, den unge arvingen til den prestisjetunge Clos-Mathis-vinmarken, og Clara Lemestre, en nyansatt toppoenolog, skal holde en vinsmaking av en spesiell cuvée fra Alsace for rike utenlandske investorer. Men vinen viser seg å være rosa i stedet for hvit?! Inne i tanken finner de liket av Julians far, Ronald Mathis, med øynene limt igjen!