Djevelens Bro
André Savignac, ordføreren i Saint-Guilhem-le-Désert, blir funnet hengt under Pont du Diable-broen. Gjeteren Franck Livarois fant liket. Tester viser at den døde hadde skopolamin i blodet, et stoff som fjerner evnen til å gjøre motstand. “Selvmordet” er derfor et forkledd drap. Kan det være knyttet til de truende brevene som ble funnet på ordførerens kontor?