Katarenes Land
Ved åpningen av en utstilling om inkvisisjonen i et kjent katar-slott, blir besøkende sjokkert over å finne en lemlestet kvinne i et torturbur. En ung mann med Downs syndrom blir funnet på åstedet og blir hovedmistenkt. Alt ser ut til å peke på at han er skyldig.