Stevnemøte med døden
I en alder av førti år trenger den parisiske politimannen Samson Brion å komme seg ut på landet. Etter 15 års fravær vender han tilbake til barndomslandsbyen i Bretagne, selv om han hadde sverget på at han aldri skulle sette sin fot der igjen. Siden ryktet hans er kjent, ber en lokal kvinne ham om å etterforske sin sønns død.
Den førti år gamle parisiske politimannen Samson Brion trenger å komme seg ut på landet. Etter 15 års fravær vender han tilbake til barndomslandsbyen i Bretagne, selv om han hadde sverget på at han aldri skulle sette sin fot der igjen. Siden ryktet hans er kjent, ber en lokal kvinne ham om å etterforske sin sønns død. Hun nekter å tro på politiets selvmordsteori. Samson oppdager at saken er knyttet til et datingbyrå som drives av Lila, en barndomsvenn av ham som ikke liker at han forlot byen. Da hans eneste boligalternativ viser seg å være i Lilas hus, ser det ut til at de blir tvunget til å jobbe sammen for å løse saken...