Bus Stop
Deze romantische komedie is gebaseerd op de Broadway-hit van William Inge en gaat over een veehouder die verliefd wordt op een nachtclubzangeres terwijl ze tijdens een sneeuwstorm vast komen te zitten in een wegrestaurant.
Een cowboy ontmoet het meisje van zijn dromen en wil met haar trouwen. Ze slaat zijn huwelijksaanzoek af en hij dwingt haar op een bus te stappen die naar Montana rijdt. Ze kunnen niet verder door een sneeuwstorm en ze moeten schuilen in Crace’s Diner. Zijn botte optreden zal haar hart niet veroveren, dus biedt hij zijn verontschuldigingen aan en kust haar ten afscheid, maar komt er dan achter dat ze inmiddels van hem is gaan houden.