15-åringene Sam og Amir har bestemt seg for at denne kvelden skal bli legendarisk. Gutta har kjent hverandre nesten hele livet og ser på hverandre som brødre, men i løpet av det neste døgnet forandres alt. Amir vil ha tilbake sin eks-kjæreste Thea, men det han ikke vet, er at bestekompisen Sam er i ferd med å bli sammen med henne.
15-åringene Sam og Amir har bestemt seg for at denne kvelden skal bli legendarisk. Gutta har kjent hverandre nesten hele livet og ser på hverandre som brødre, men i løpet av det neste døgnet forandres alt. Amir vil ha tilbake sin eks-kjæreste Thea, men det han ikke vet, er at bestekompisen Sam er i ferd med å bli sammen med henne. Når gutta finner ut at de begge to er forelsket i samme jente, slår det gnist til en tilsynelatende uløselig konflikt dem imellom, som bare akselererer utover kvelden og natta. Kan Sam og Amir tilgi hverandre, eller er dette slutten på vennskapet deres?