Fritt vilt III
Jotunheimen vinteren 1976. En 10 år gammel gutt blir forlatt for å dø i en bresprekk. Mot alle odds overlever han og kjemper seg tilbake til Stehøe fjellhotell hvor han brutalt dreper sine foreldre. Ensom trekker han seg tilbake til sitt nye skjulested og lever isolert fra omverdenen. Flere år senere er politimannen som etterforsket forsvinningen igjen på vei opp til åstedet. Med seg i bilen har han seks haikende ungdommer på en tilsynelatende uskyldig fjelltur. Intetanende om hva de har begitt seg ut på står de plutselig midt i et grusomt mareritt ikke alle skal våkne fra. Norges største seriemorder har funnet sine første ofre.