Fritt vilt II
Vinteren 2006 møtte fire ungdommer en brutal død i Jotunheimen. Kun en ung kvinne overlevde. Nedkjølt og svak kjemper Jannicke seg tilbake til sivilisasjonen. På det lokale lille sykehuset aner personalet fred og ingen fare. Men så blir den blodige og forslåtte unge kvinnen brakt inn.
Vinteren 2006 møtte fire ungdommer en brutal død i Jotunheimen. Kun en ung kvinne overlevde. Nedkjølt og svak kjemper Jannicke seg tilbake til sivilisasjonen. På det lokale lille sykehuset aner personalet fred og ingen fare. Men så blir den blodige og forslåtte unge kvinnen brakt inn. Litt senere våkner Jannicke til liv i sykesengen. Sykehuset er mørklagt og ikke en levende sjel er å se. Alene lister hun seg ut i de tomme korridorene... Er marerittet likevel ikke over?