Sonja
Sonja forteller historien om tidenes største kunstløper, Sonja Henie, som reiser til Hollywood i 1936 for å bli filmstjerne. Debutfilmen One in a Million blir en kjempesuksess, og snart følger nye filmer, spektakulære skøyteshow og et liv i glamour omgitt av familie, venner og beundrere.
Sonja er filmen om Sonja Henie, tidenes største kunstløper, som bestemmer seg for å dra til Hollywood i 1936 og bli filmstjerne. Hennes første film, One In a Million, topper Box Office samme år, og slik skal det fortsette i lang tid framover. Nye filmer, halsbrekkende koreografier, spektakulære skøyteshow, endeløse fester, alltid omringet av kjærester, beundrere, venner og familie. En endeløs opptur. Men så skjer det. Sonja blir eldre. Hun er ikke søt lenger. Publikumstallene synker, filmselskapene trekker seg. Hvordan skal hun slå seg opp denne gangen?