Story of... Chocolate
W tym dokumencie Judith Jones śledzi początki czekolady w Mezoameryce, gdzie Majowie i Aztekowie po raz pierwszy odkryli kakao. Bada, jak czekolada ewoluowała od lokalnego przysmaku do globalnego fenomenu, który dziś zapewnia byt milionom ludzi. Dołącz do Judith podczas odkrywania uroku i kulturowego znaczenia czekolady.