Dokumentalne, Historia
W tym odcinku poznajemy historię cukru, śledząc jego ewolucję od rzadkiego towaru do wszechobecnego składnika współczesnej diety. Zagłębimy się w związek cukru z europejskimi wyprawami na wyspy tropikalne, a także z transatlantyckim handlem niewolnikami. Prezenterka Kate Comer dołącza do ludzi z całego świata, aby odkryć niezwykłą podróż tej uzależniającej substancji.