Story of... Cheese
Dołącz do Rosie Lovell podczas globalnej eksploracji serów, odkrywając sztukę i różnorodność produkcji sera. Odkryj sery, których musisz spróbować, i sekrety ich smakowitości. Razem z Rosie i innymi podróżnikami zwiedź świat serów, aby zrozumieć ich powszechną popularność i powód, dla którego są tak uwielbiane przez kuchnie całego świata.