Story of... Tea
Razem z innymi podróżnikami z całego świata Rosie wyrusza w podróż, aby odkryć fenomen herbaty i kulturę jej picia. Herbatę uprawia się i produkuje w ponad 40 krajach na całym świecie, ale w XVII wieku ogromnym kosztem i wysiłkiem trzeba ją było importować z Chin.