Story of... Beef
W tym odcinku Kate Comer bada przekazywaną z pokolenia na pokolenie tradycję spożywania wołowiny jako cennego źródła białka i kalorii oraz jej znaczenie w naszej diecie. Dołącz do Kate i innych prezenterów w podróży, aby odkryć historię i globalny wpływ wołowiny oraz dowiedzieć się, dlaczego stała się ona podstawą diety na całym świecie.