Dorastanie, Komedia
W prowincjonalnym fińskim miasteczku, w przeddzień swoich 16. urodzin, chłopak przemyca do domu dziewczynę. Ojciec chłopaka przypadkowo widzi czułe chwile młodej pary. Ku swojemu przerażeniu nastolatkowie odkrywają, że ich ochrona zawiodła, a najbliższa apteka wkrótce zostanie zamknięta.