Douche
Aspirujący artysta opuszcza spokojne szwedzkie miasteczko i rusza do tętniącego życiem Sztokholmu w poszukiwaniu szczęścia i sukcesu. Po drodze znajduje coś nieoczekiwanego – prawdziwą przyjaźń.