Tits
Po nieprzyjemnej sprzeczce na plaży dwoje nastolatków, Oscar i Iben, zostają opuszczeni przez przyjaciół. Jedno z nich wykonuje przyjazny gest w stronę drugiej osoby, co może się przyczynić do rozpoczęcia nieoczekiwanej relacji.
Po sprzeczce na plaży przyjaciółki, Jasmine i Iben, udają się w przeciwnych kierunkach. Jasmine spotyka się z dziewczynami, a Iben z Jonasem, chłopakiem, który jej się podoba. Później Oscar, zwykle nieśmiały chłopak, ma nieprzyjemną scysję z Iben. Gdy opuszczają ich przyjaciele, jedno z nich wykonuje miły gest w stronę drugiej osoby i szybko orientują się, że oboje zmagają się z podobnymi problemami. Letni wieczór nie ułożył się tak, jak planowali, jednak prowadzi to do przeżyć, które mogą zapoczątkować nieoczekiwaną relację.