Dziecko kartelu
Syn Pabla Escobara, Juampi, ma nietypowe dzieciństwo w otoczeniu płatnych zabójców, którzy pełnią rolę jego niań. Chłopiec idealizuje ojca, widząc w nim dobroczyńcę, ale z wiekiem odkrywa jego prawdziwe, przestępcze oblicze. Po latach musi zmierzyć się z ciężarem nazwiska i zdecydować, czy pójdzie w ślady ojca, czy zacznie wszystko od nowa.
Juampi to samotny chłopiec żyjący w luksusie. Uważa ojca za najskromniejszego dobroczyńcę w Medellín, a ochroniarzy za kompanów do zabawy. Jednak ten idealny świat legnie w gruzach, gdy chłopiec odkryje, że jego ukochane „nianie” to płatni zabójcy, a jego ojciec, Pablo Escobar, to najgroźniejszy i najbardziej poszukiwany baron narkotykowy na świecie. Tak zaczyna się historia dziecka, które traci niewinność, dziedzicząc nie swoją wojnę. Piętno nazwiska zamienia jego życie w wyścig ze śmiercią. Juan Pablo Escobar w pierwszej osobie opowiada o dorastaniu w sercu kartelu z Medellín – najpotężniejszego przestępczego imperium swoich czasów.