Taniec w stodole
Myszka Minnie musi wybierać między dwoma partnerami do tańca, podczas gdy niezdarny Miki rywalizuje z bardziej doświadczonym Pete'em o jej miłe towarzystwo. Miki używa balonów, by lżej stąpać, ale zostaje na tym przyłapany i jego plan kończy się fiaskiem.