Estrategia Del Silencio, La
Gdy 43 osoby giną w wyniku wykolejenia się pociągu, ma miejsce jedna z najgorszych katastrof metra w historii. W obliczu blokady informacyjnej i ściany milczenia ze strony rządu, rodziny ofiar rozpoczynają pozornie beznadziejną walkę o poznanie prawdy o tym, co wydarzyło się tego pamiętnego dnia, szukając sprawiedliwości dla tych, którzy zginęli.