El último vuelo del Sunbreeze
W upalny sierpniowy dzień 2008 roku na lotnisku Barajas rozbił się samolot Spanair 5022. Zginęły 154 osoby. Ten dokument przywraca pamięć o tragedii, odkrywając zapomniane szczegóły. Na podstawie nowych danych i wywiadów próbuje odpowiedzieć, dlaczego „Sunbreeze” nigdy nie dotarł do celu i kto ponosi odpowiedzialność za tę katastrofę.