No Mas
W latach 80. XX w. – złotej erze współczesnego boksu – dwóch wojowników toczyło fascynującą rywalizację. Dwie ich walki, które odbyły się w 1980 roku w odstępie zaledwie 5 miesięcy, posiadały wszystkie cechy zapewniające natychmiastowe wejście do kanonu klasyków.
W latach 80. XX w. – złotej erze współczesnego boksu – dwóch wojowników toczyło fascynującą rywalizację. Dwie ich walki, które odbyły się w 1980 roku w odstępie zaledwie 5 miesięcy, posiadały wszystkie cechy zapewniające natychmiastowe wejście do kanonu klasyków. Sugar Ray Leonard, Amerykański bohater, który zdobył sławę po wygraniu złotego medalu na Igrzyskach Olimpijskich w 1976, dzięki czemu zyskał licznych sponsorów, kontra latynoski mistrz, Roberto Duran, najtwardszy – według niektórych najpodlejszy – bokser wszech czasów. Sławne stały się nie tylko dramaturgia i akcja ich walk, ale także dwa słowa rzucone podczas drugiego starcia, tworzące poczucie tajemnicy, oszołomienia i intrygi utrzymujące się do dziś.