Nature Boy
Prawda czy podpucha? Oto zasadnicze pytanie, które kryje się za długą historią zawodowego wrestlingu. „Nature Boy”, dokument ESPN z serii „30 for 30”, przedstawia niesamowite życie Rica Flaira. Reżyser Rory Karpf („I Hate Christian Laettner”) obnaża duszę kogoś, kogo rzekomo znają miliony fanów.
Prawda czy podpucha? Oto zasadnicze pytanie, które kryje się za długą historią zawodowego wrestlingu. „Nature Boy”, dokument ESPN z serii „30 for 30”, przedstawia niesamowite życie Rica Flaira. Reżyser Rory Karpf („I Hate Christian Laettner”) obnaża duszę kogoś, kogo rzekomo znają miliony fanów. Bazując na dwóch porywających i brutalnie szczerych wywiadach z Flairem przeprowadzonych w odstępie 16 miesięcy, film przedstawia jego karierę od utworzenia postaci blond Adonisa, poprzez dni chwały NWA i Czterech Jeźdźców, do przejmujących ostatnich lat na ringu. Świadkami są gwiazdy świata wrestlingu: Triple H, The Undertaker, Baby Doll, Shawn Michaels, Jim Ross, Ricky Steamboat, Sting oraz Hulk Hogan. Ric był kochany jako autentyczny zapaśnik. Jego sposób występowania powielali sportowcy z innych dziedzin, a także społeczność hip-hopowa. Wywiady z rodziną i samym Flairem odkrywają, że szaleńczy styl życia miał ukryć samotność kogoś, kto nie mógł spełnić oczekiwań ojca-lekarza i porzucił żony i dzieci, zmierzając w stronę nieuchronnej tragedii. To Ric Flair spopularyzował powiedzenie: „Aby być mężczyzną, trzeba pokonać mężczyznę”. W tym filmie poznacie mężczyznę.