Catholics vs. Convicts
15 października 1988 roku Notre Dame podejmowało Uniwersytet Miami w prawdopodobnie jednym z najwspanialszych meczów w historii futbolu akademickiego.
15 października 1988 roku Notre Dame podejmowało Uniwersytet Miami w prawdopodobnie jednym z najwspanialszych meczów w historii futbolu akademickiego. Tradycja kontra swawola, czwarta w rankingu drużyna Fighting Irish kontra pierwsza Hurricanes, jedna gwiazda trenerska, Lou Holtz, kontra inna, Jimmy Johnson. Jednak nazwa „Katolicy vs. Skazańcy”, która wciąż kojarzy się z zawodami, pochodzi z koszulki zaprojektowanej przez kilku studentów Notre Dame.