Al Davis vs. The NFL
Historia wieloletniego konfliktu między właścicielem zespołu Raiders, Alem Davisem, a komisarzem NFL, Petem Rozellem, opowiadana przez samych bezpośrednio zainteresowanych, którzy zostali „ożywieni” za pomocą technologii deepfake.