Run Ricky Run
Ricky Williams nie pasuje do amerykańskiej definicji współczesnego sportowca. W 2004 roku, gdy pojawiły się pogłoski o kolejnym pozytywnym wyniku testu na obecność marihuany, ten zawodnik Miami Dolphins zamienił uwielbienie i rezydencję na południu Florydy na anonimowość i namiot w Australii za siedem dolarów za noc. Jego decyzja wywołała medialną burzę, która zniszczyła jego reputację i naznaczyła go jako narkomana. Ale podczas gdy większość mediów uważała, że Williams rujnuje swoje życie porzucając futbol, Ricky był przekonany, że je ratuje. Dzięki nagraniom z Williamsem, zarejestrowanym w czasie jego przerwy w karierze w futbolu i nie tylko w niej, filmowiec Sean Pamphilon zapewnia nowe spojrzenie na zawodnika, który padł ofiarą mediów i od tamtej pory odkupił swoje winy jako ojciec i kolega z drużyny.