Tiempo De Los Monstruos, El
Victor, twierdząc, że nakręcił wiele filmów, których nie mógł wypuścić na ekrany, spotyka się na łożu śmierci ze swym najwierniejszym współpracownikiem, aby zaprezentować swoje pośmiertne dzieło.