Cat's Eye – Oczy kota
Oczy kota to tajemnicza trójka złodziejek dzieł sztuki nieustannie ścigana przez detektywa Toshio. Nie wie on jednak, że środkową siostrą nieuchwytnych złodziejek jest nikt inny, jak jego dziewczyna, Hitomi.