Dokumentalne, Sport
13 marca 2006 r. drużyna lacrosse'a Uniwersytetu Duke zorganizowała imprezę. To, co się tam wydarzyło, stało się koszmarem, który zmienił życie, zrujnował kariery, zszargał reputację szkoły, a nawet zagroził przyszłości sportu w Duke.
Trzynastego marca 2006 roku kilku graczy lacrosse'a z Uniwersytetu Duke'a wpadło na zły pomysł: Zaprosić dwie striptizerki na drużynową imprezę. To, co się stało, stało się koszmarem, który zmienił życie, zrujnował kariery, zszargał reputację uniwersytetu, a nawet zagroził przyszłości sportu w tej szkole. Skandal związany z drużyną lacrosse'a w Duke do dziś, po upływie 10 lat, dotyka spraw wykraczających daleko poza granice Durham w stanie New Jersey.