Szpital New Amsterdam
Wyjątkowy serial medyczny inspirowany najstarszym szpitalem publicznym w Ameryce, Bellevue, opowiada historię błyskotliwego i czarującego doktora Maxa Goodwina, dyrektora medycznego placówki, który wypowiada wojnę biurokracji, by móc zapewniać pacjentom jak najlepszą opiekę.
Bloom, Iggy i Reynolds wspierają Maxa, który zmaga się z konsekwencjami decyzji Helen.
Max testuje nowy program oszczędnościowy, który może pomóc szpitalowi i jego pacjentom.
Max zarządza w New Amsterdam dzień dbania o siebie i spotyka się z zaskakującym oporem.
Max próbuje uratować pielęgniarkę, wobec której toczy się dochodzenie w zakresie zaniedbania.
Reynolds musi wybrać szansę na miłość lub okazję do spędzenia cennego czasu z ojcem.