Takk for turen
Emerytowany narciarz opiekuje się swoim schorowanym trenerem, rozmyślając też o wspólnej przeszłości i przyszłości. Roland i Bertil mieszkają w odległym gospodarstwie we wschodniej Norwegii. Jednak rak, na którego cierpi Bertil, kładzie się cieniem na ich związku, a ich role się odwracają. Roland musi zająć się swoim dawnym trenerem i partnerem, który odmawia leczenia wydłużającego życie. Spoglądają wstecz na swój związek i kariery, choć Roland musi myśleć też o swoim dalszym życiu bez Bertila.