Czarownice z Nancy
Nancy – francuska stolica secesji, miasto, które zachęca do długich spacerów w cieniu wspaniałych kamienic w centrum, przechadzek brzegiem Meurthe, wizyty w Muzeum Sztuk Pięknych czy na niesławnym Place Stanislas. Chyba że akurat podczas aukcji zostają znalezione zwłoki kobiety, wcześniej ogolonej i torturowanej, a obok nich wypisane krwią starofrancuskie słowo oznaczające czarownicę.
Nancy – francuska stolica secesji, miasto, które zachęca do długich spacerów w cieniu wspaniałych kamienic w centrum, przechadzek brzegiem Meurthe, wizyty w Muzeum Sztuk Pięknych czy na niesławnym Place Stanislas. Chyba że akurat podczas aukcji zostają znalezione zwłoki kobiety, wcześniej ogolonej i torturowanej, a obok nich wypisane krwią starofrancuskie słowo oznaczające czarownicę. Śledztwo prowadzą pani komisarz Laurence Weber i związana od niedawna z jej synem porucznik Chloé Guérin.