Dessine-moi un Saint-Ex
Poza mitem o jego tajemniczym zniknięciu i „Małym Księciu” kim był Antoine de Saint-Exupéry? Ten film składa w całość jego intensywne życie, używając archiwów filmowych i rysunkowych, aby przedstawić ironiczny i wnikliwy portret człowieka stojącego za legendą pilota i autora.