Escape to Tahiti and Her Islands
Uwiecznione przez Gauguina, czarne piaszczyste plaże i spokojne laguny Tahiti wciąż urzekają. Ta podróż zagłębia się w morskie życie i starożytne zwyczaje wyspy, oferując pełną szacunku podróż do żywej świątyni Matki Natury i wysiłków na rzecz jej ochrony.