Dokumentalne, Zwierzęta i przyroda
W sercu Południowego Pacyfiku Vanuatu oferuje rzadki wgląd w świat nietknięty przez nowoczesny rozwój. Od aktywnego wulkanu po gościnne społeczności, odkryj raj, w którym starożytne tradycje i głęboka harmonia z naturą wciąż są sposobem na życie.