Król dopalaczy
Inspirowana prawdziwymi wydarzeniami historia błyskawicznej kariery zwykłego chłopaka, który tworzy imperium legalnych dopalaczy i szybko zostaje milionerem. Luksus, sława i niekończąca się impreza mieszają się z gangsterką, polityką i naginaniem prawa. Gdy pojawia się nieprzekupny policjant, zaczyna się gra o wszystko.
Inspirowana prawdziwymi wydarzeniami historia zawrotnej kariery zwykłego chłopaka, który zbudował imperium legalnych dopalaczy i – niczym „Wilk z Wall Street” – z dnia na dzień został milionerem. Nagła sława, piękne kobiety, szybkie samochody, niekończąca się impreza, konfrontacje z gangsterami i układy na najwyższych szczeblach władzy – to jego nowy świat, w którym granica między legalnym a zakazanym jest bardzo cienka. Kiedy pojawia się policjant, którego nie da się kupić, zaczyna się gra o wszystko. Czy Dawidowi uda się zatrzymać, zanim będzie za późno? Czy miłość zdoła go ocalić przed ostatecznym upadkiem? Historia sukcesu, który wymknął się spod kontroli.