Piep*zyć Mickiewicza 3
Studniówka, konflikty i złamane serca. W trzeciej części kultowej serii maturalna klasa mierzy się z miłością, dramą i decyzjami, które ważą więcej niż matura. Dante walczy o marzenia, relacja z Nel przechodzi próbę, pojawia się tajemniczy Adam. Wracają stare twarze, rodzą się nowe uczucia, a dorosłość mówi: „Sprawdzam”.
Studniówka, konflikty, złamane serca i AI zamiast lektur. W trzeciej części kultowej serii klasa maturalna dostaje w kość – od siebie nawzajem, od nauczycieli i od życia. Jest miłość, jest drama, są przerwy w szatni i decyzje, które naprawdę coś znaczą. Tym razem stawką jest nie tylko matura, ale i pierwsze dorosłe wybory. Kiedy Dante próbuje pogodzić własne marzenia z rzeczywistością, a jego relacja z Nel zostaje wystawiona na próbę, do gry wchodzi tajemniczy Adam. W tle – powrót Korka, nowe uczucia Cegły i pytanie, czy lojalność, przyjaźń i miłość mają szansę przetrwać w świecie podziałów społecznych. Dorosłość właśnie zaczyna mówić: "Sprawdzam".