Święta rządzą!
Eddie Garrick to dobroduszny człowiek, który stracił wiarę w magię świąt. W tym roku wigilijne popołudnie spędza ze swoją dziewięcioletnią córką, Charlotte. Niespodziewanie spotyka mężczyznę w stroju Mikołaja, który przedstawia się jako Nick.
Zabawna i wzruszająca opowieść wigilijna o tym, jak pracownik opieki społecznej z Atlanty, Eddie Garrick, odzyskuje wiarę w radość i magię świąt. Eddie to dobroduszny człowiek, który nie znosi świąt z powodu traumatycznych wspomnień z dzieciństwa. Na prośbę swojej żony, Allison, spędza wigilijne popołudnie z ich dziewięcioletnią córką, Charlotte. Niespodziewanie spotyka mężczyznę w stroju Mikołaja, który przedstawia się jako Nick. Eddie sądzi, że Nick ma problemy psychiczne i potrzebuje pomocy specjalisty; jednak z biegiem czasu zmienia zdanie. Nieświadomie wplątuje się w aferę z nieuczciwym politykiem i przeżywa magiczną przygodę, która pomaga mu ponownie uwierzyć w Święta.