Spokojny księgowy Jan, za sprawą pechowego zbiegu okoliczności, staje się podwójnym mordercą, wyprawiając w zaświaty niewierną żonę i jej kochanka. Nagranie wideo z zabójstwem trafia przez pomyłkę w ręce Kacpra, pracownika wypożyczalni filmów. Kacper i jego dziewczyna postanawiają szantażować zabójcę.
Spokojny księgowy Jan, za sprawą pechowego zbiegu okoliczności, staje się podwójnym mordercą, wyprawiając w zaświaty niewierną żonę i jej kochanka. Nagranie wideo z zabójstwem trafia przez pomyłkę w ręce Kacpra, pracownika wypożyczalni filmów. Kacper i jego dziewczyna postanawiają szantażować zabójcę. Tropem zabójcy z przypadku i szantażystów podążają dwaj bardzo niekonwencjonalni policjanci.