Free Way
Free Way zagłębia się w umysł, serce i kreatywność kulinarną szefa kuchni Raüla Balama. Mimo walki z nałogiem, podniósł się, inspirowany matczynym przykładem. Teraz stawia czoła nowym wyzwaniom kulinarnym, łącząc pasję z ekstrawaganckimi codziennymi aktywnościami, którymi dzieli się na Instagramie. Ten dokument opisuje jego podróż od zamknięcia trzygwiazdkowej restauracji jego matki, Sant Pau.