Thunderbolts*
Marvel Studios przedstawia nietypową drużynę antybohaterów, w której znaleźli się Yelena Belova, Bucky Barnes, Red Guardian, Ghost, Taskmaster i John Walker. Po tym jak ta zgraja pozbawionych złudzeń wyrzutków ląduje w śmiertelnej pułapce zastawionej przez Valentinę Allegrę de Fontaine, musi rozpocząć niebezpieczną misję. Przed jej członkami starcie z najmroczniejszymi zakamarkami przeszłości – czy uda im się odkupić winy? A może drużyna nie przetrwa tej próby?