De Wit, Rosé en Roodtrip
Czołowy ekspert winiarski Harold Hamersma i pisarz/aktor Ronald Giphart są przyjaciółmi od lat. W rozkosznym nowym programie ten urokliwy duet opuszcza studio i wyrusza w podróż, aby odkryć słynne regiony winiarskie.
Harold i Ronald przemierzają południowoafrykańskie winnice, szukając idealnej gleby.
Harold i Ronald sprawdzają, czy charakter winiarza może przejawiać się w jego winie.
Harold i Ronald uczą się o apartheidzie i poznają kulturę oraz różnorodność Południowej Afryki.
Harold i Ronald dowiadują się wszystkiego o marketingu wina i próbują najdroższego wina w RPA.
Ostrygi i musujące wino. Harold i Ronald odkrywają musujące wina Południowej Afryki.