Heerlijk Oostenrijk
Dziennikarka kulinarna Laura de Grave podróżuje motocyklem po pięknych austriackich okolicach. Po drodze zatrzymuje się u rolników, szefów kuchni i producentów żywności, którzy mają wyjątkowe historie do opowiedzenia i nadal używają wielowiekowych technik kulinarnych. Pomagają oni również Laurze w poszukiwaniu tajemnic austriackiej kuchni i pokazują, że sznycel i strucel jabłkowy to nie wszystko. Oczywiście chętnie również towarzyszą Laurze w gotowaniu typowych austriackich potraw.
Laura poznaje kuchnię alpejską, znaną z pysznych produktów mlecznych, ziół i owoców.
Laura kontynuuje swoją kulinarną podróż przez Austrię i odkrywa region Karyntii.
Laura odwiedza Tyrol i uczy się przygotowywać danie miłośników sportów zimowych: Kaiserschmarrn.