De Inspirator
Ceniony guru Gijs Schippers zamierza porzucić rodzinę dla młodszej kochanki, lecz niespodziewana śmierć szwagra krzyżuje jego plany. Tymczasem jego ukochana, pracując na letnim obozie dla osób z niepełnosprawnością, także musi skonfrontować się z bolesnym końcem związku. Oboje odkrywają, że prawdziwa zmiana wymaga znacznie więcej niż życiowych przewrotów.