Jack Strong
Oparta na faktach opowieść o pułkowniku Ryszardzie Kuklińskim, który – będąc w samym środku systemu – samotnie podejmuje walkę przeciw Sowietom. Planując manewry Układu Warszawskiego, orientuje się, że Amerykanie odpowiedzą kontratakiem na terytorium Polski. Zdeterminowany, rozpoczyna wieloletnią, ryzykowną, wyczerpującą psychicznie współpracę z CIA.