Komedia, Romans
Embarazados opowiada historię Aliny i Frana, którzy zmagają się z niepłodnością. Pośród terapii niepłodności i presji społecznej mierzą się z emocjonalnymi wzlotami i upadkami w dążeniu do rodzicielstwa. Poprzez humor i szczere momenty film oferuje poruszające spojrzenie na współczesne relacje i pragnienie założenia rodziny.