Swooni
W czasie fali upałów losy sześciu osób splatają się w hotelu. Małżonkowie zaczynają kwestionować swoje życiowe wybory w obliczu pojawienia się kochanka. Pokojówka, od lat skonfliktowana z umierającą matką, udaje, że młody afrykański uchodźca jest jej synem. Ich historie przeplatają się, aż oczyszczający deszcz przynosi rozwiązanie.